Na osnovu člana 60. Zakona o javnim nabavkama (”Sl. glasnik RS” br. 124/2012), objavljujemo
P O Z I V Z A P O D N O Š E Nj E PONUDA
Naziv naručioca: Gradska opština Niška banja, ul. Sinđelićeva br. 3, Niška Banja
Internet stranica naručioca: www.goniskabanja.org.rs
Vrsta postupka javne nabavke: Postupak javne nabavke male vrednosti
Vrsta predmeta: Usluge
Usluga uspostavljanja sistema kvaliteta u radu Gradske opštine Niška Banja, usluge uvođenja ISO 9001: 2008 standarda.
*72330000 Usluge standardizacije i klasifikacije sadržaja ili podataka.
Kriterijum, elementi kriterijuma za dodelu ugovora:
Kriterijum za ocenjivanje ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda.
Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija se može preuzeti do dana i časa isteka roka za podnošenje ponuda na Portalu Uprave za javne nabavke i internet stranici naručioca www.goniskabanja.org.rs
Način podnošenja ponude i rok za podnošenje ponude:
Ponude se podnose u zatvorenoj i zapečaćenoj koverti na adresu naručioca: Gradska opština Niška banja, ul. Sinđelićeva br. 3, Niška Banja ili neposredno (lično) na pisarnici Gradske opštine Niška banja, ul. Sinđelićeva br. 3, Niška Banja , sa naznakom “Ne otvarati-Ponuda za javnu nabavku – usluga uspostavljanja sistema kvaliteta u radu Gradske opštine Niška Banja, usluge uvođenja ISO 9001: 2008 standarda, redni broj JNMV 2-1/2014-05”. Na poleđini koverte upisuje svoj tačan naziv i adresu, telefon i faks ponuđača, kao i ime i prezime ovlašćenog lica za kontakt.
Rok za podnošenje ponuda je do 24.04.2014. godine do 10,00 časova.
Mesto, vreme i način otvaranja ponuda:
Javno otvaranje ponuda održaće se dana 24.04.2014 . godine u 10,15 časova, na adresi naručioca Gradska opština Niška banja, ul. Sinđelićeva br. 3, Niška Banja.
Otvaranju ponuda može prisustvovati svako zainteresovano lice.
U postupku otvaranja ponuda mogu aktivno učestvovati samo ovlašćeni predstavnici podnosilaca ponuda.
Uslovi pod kojima predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku otvaranja ponuda:
Pre početka postupka javnog otvaranja ponuda, predstavnici ponuđača, koji će prisustvovati postupku otvaranja ponuda, dužni su da naručiocu predaju pismena punomoćja, na osnovu kojih će dokazati ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda.
Ovlašćenje mora biti zavedeno kod ponuđača (sa brojem i datumom), overeno pečatom i potpisano od strane ovlašćenog lica ponuđača. Ukoliko predstavnik ponuđača ne dostavi navedeno ovlašćenje, predstavnik će biti tretiran kao opšta javnost i neće moći da aktivno učestvuje u postupku otvaranja.
Rok za donošenje odluke: Okvirni rok u kome će naručilac doneti odluku o dodeli ugovora je 5 dana od dana otvaranja ponuda.
Lice za kontakt: Mirjana Grčić, tel. 018 45 48 130
Komentari su zatvoreni.